Capri-Sun

Sinds de oprichting van Capri-Sun neemt familie in de organisatie een centrale plaats in. Daarom koos het merk ervoor om SOS Kinderdorpen in België te steunen. Sinds 2010 zetten ze hun schouders mee onder de verbouwing en uitbreiding van ons SOS Kinderdorp Chantevent.

Partnerschap

Sinds 2020 in België

Project/nood

Capri-Sun is een bekend merk en wil met zijn naam ook de zichtbaarheid van SOS Kinderdorpen verhogen via tal van acties.

Capri-Sun bouwt mee aan families in Belgie, meer specifiek in ons SOS Kinderdorp Chantevent. Het kinderdorp vangt 33 kinderen op die niet bij hun familie kunnen opgroeien, tijdelijk of op lange termijn . Daarbij ligt de nadruk op een warme, familiale en kleinschalige begeleiding en opvang.

Acties

In november en december 2020 lanceerde Capri-Sun de winkelactie voor Kerst “1 pak kopen = 1 steen leggen van een huis”. Het doel? Een breed publiek kennis laten maken met de acties van SOS Kinderdorpen en hen aanmoedigen om te steunen. Ze verkochten 400.000 pakken in de kleuren van SOS Kinderdorpen in België en Luxemburg. Capri-Sun droeg via deze actie bij aan de verbouwing en uitbreiding van ons SOS Kinderdorp Chantevent.

Impact

  • De acties van Capri-Sun versterken de bekendheid van SOS Kinderdorpen in België en moedigt het publiek aan om ook te steunen.
  • Dankzij hun steun in de verbouwing en uitbreiding van het kinderdorp, kunnen nog meer kinderen opgroeien in een warme en kansrijke omgeving.